İddaa bayilik şartları

İddaanın ilk tanıtıldığı günlerde online bahis ile ilgilenenler bu oyunun çok tutacağını tahmin etmekte zorlanmadılar. Bu kişiler arasında bir iş kurmak isteyenler iddaanın ilk günlerinde bayilik için başvurarak iddaa bayii olmaya hak kazandılar.

Yurt dışındaki bahis sektörünü bilenler yabancı ülkelerde bakkal dükkanları gibi her mahallede bahis dükkanları olduğunu da bilirler. Bu sebeple iddaa bayilerininde başarılı olacağını ve çok tutacağını tahmin etmek için Nostradamus olmaya gerek yok.

Kısa zamanda ülkemizde de her yer iddaa bayileri ile doldu. Zamanında kalabalık noktalarda iddaa bayiliği alanlar gerçekten çok para kazanmaya devam ediyor.

İddaa Bayiliği İçin Gerekenler :

- İşyerinin işlek bir caddede olması.

Bayilik alacak işyerinin, diğer iddaa bayi ile arasında en az 250 metre mesafe bulunması.

- Başvuruyu yapacak kişinin sabıkası bulunmaması.

- T.C. vatandaşı olması.

- Ruhsat, kira kontratı, işyeri açma izin belgesi gibi ticari işletmeyle ilgili evrakları temin etmesi.

- 2 bin 100 dolar teminat vermek.

Spor Toto yeklilileri yukardaki şartları yerine getiren iddaa bayii adaylarının müracat ettikleri yeri inceliyor ve her şey uygun görülürse bayilik veriliyor. İddaa bayilerinin karı ise bayinin elde ettiği toplam hasılatın %9 u oluyor. Bunun dışındaki gelirleri ise 1.5 milyara kadar ödemelerine izin verilen iddaa ikramiyelerininde %2 sini alıyorlar.

Özellikle doğu illerinde iddaa bayiliği için yoğun başvuru var. Şuan çok fazla başvuru olduğundan başvurular veritabanında tutularak ihtiyaç oldukça kabul edilmektedir. 

 

Daha fazla bilgi icin:

Google'dan iddaa bayiligi kelimesini aratin

Yorum Yaz
muti
muti | 11 Nisan 2013, saat: 13:39

SELAMIN ALEYKÜM BEN İZMİR KARŞIYAKADA İKAMET ETMEKTEYİM KENDIMIN OLAN DÜKKANA İDDAA BAYLİĞİ ALMAK İSTİYORUM BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM 0554 418 45 78 BANA BU NUMARADAN ULAŞABİLİRİSİNİZ ADIM MUHİTTİN...

Mahsum Dinc
Mahsum Dinc | 26 Nisan 2012, saat: 02:51

benim açak dukan kırıterlere uygun ama nereye basvuracam onu bilmiyorum

canaksese
canaksese | 26 Haziran 2010, saat: 22:09

ksek cirolu iddaa bayi aylık cirosu 100 ve 120 bin kazancın 6.5 kar ödemeden yüzde 2 gayet iyi bir gelir kapısı acil devir edilecek.spor totoya 16300 dolar teminat ve 10000 dolar devir masrafınız gidiyor.

ibrahim0147
ibrahim0147 | 26 Nisan 2010, saat: 03:19

yüksek cirolu iddaa bayi aylık cirosu 100 ve 120 bin kazancın 6.5 kar ödemeden yüzde 2 gayet iyi bir gelir kapısı acil devir edilecek.spor totoya 16300 dolar teminat ve 10000 dolar devir masrafınız gidiyor.teminatı işi bırakınca geri alıyorsunuz.osmaniye merkez cep 5072405698 mail klass_ticaret01_19@hotmail.com

neobux-tr
neobux-tr | 12 Mart 2010, saat: 16:47

İddayı Filan Boşverin Size Vereceğim Aşağıdaki Adresten İnternetten Nasıl Binlerce Dolar Kazanacağınızı Öğrenin HEMEN TIKLAYIN KAZANMAYA BAŞLAYIN

http://neobux-tr.blogspot.com/

http://neobux-tr.blogspot.com/

VEYA

http://neobux.tr.cx

http://neobux.tr.cx

batuberkim
batuberkim | 30 Aralık 2009, saat: 13:59

İSTANBUL ANADOLU YAKASINDA MERKEZİ Bİ NOKTADA BULUNAN İDDAA BAYİLİĞİ VEYA MAKİNAYI UYGUN FİYATA DEVİR ETMEK İSTİYORUM CİDDİ ALICILAR LÜTFEN MSN EKLESİN batu_berkim@hotmail.com. ACİLEYETTEN UYGUN FİYATA

suvat7536
suvat7536 | 09 Aralık 2009, saat: 09:19

artık sıra beklemek yok idda ve sayısal makinası 0538 671 47 67

parça kontör
parça kontör | 04 Kasım 2009, saat: 21:26

www.spotkontor.net kontör satın bırakın iddayı falan kumar haramdır

hakan AĞA
hakan AĞA | 03 Kasım 2009, saat: 18:33

malatyada idda bayiliğini devretmek isteyenlere sesleniyorum ciddi olanlara tabi gereken parayı veririm ayrıca memnun da edrim no:05337764942

isimsiz
isimsiz | 03 Kasım 2009, saat: 18:29

malatyada bayiligini devreden varsa ciddi olanlara sesleniyorum gereken parayı veririm kendisinide memnun edrim hiç kuşkunuz olmasın.no:05337764942

isimsiz
isimsiz | 02 Kasım 2009, saat: 14:06

250 metre mesafe olayı tamamen düzmece kardeşim...
adamını bulursan yan yana bile açarsın minübüs yolu üzerinde tüccar başında karşılıklı 2 tane var aralarında 100 metre bile yok yani söylemek istediğim
amcan varsa yeğen olmanın tadını çıkar

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:57


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:56


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:55


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:50


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:48


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:48


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

isimsiz
isimsiz | 28 Ekim 2009, saat: 14:47


selamlar ben Münih Almanyada yasamaktayim, ve Türkiyede iddaaa firmasindan daha iyi bir spor bahis bayisiyim firmamiz avusturyada olmakta, su ana kadar 3000 e yakin bayisi bulunmaktadir, internetten bakabilirsiniz, https://live2.bet3000.gi/
Türkiyede güzel calisan kahvelere bayilik verme imkanimiz vardir, kazanc iddaaadan daha uygundur, kalan bütün paranin 25 %.
bu konuyla daha detayli bilgi almak isteyenler,
dinctuncay40@hotmail.de
Tel.00 49 176 45005049

Tuncay Dinc

erl2009
erl2009 | 27 Ekim 2009, saat: 21:21

iddaa bayıı acmak ıstıyorum ama bununla ılgılı tam tetayı nasıl ogreene bılrız

eyup begenilmis
eyup begenilmis | 24 Ekim 2009, saat: 20:21

istanbul lalelide 18 yillik esnafim dukkanima iddaa makinasi ariyorum.ciddi olanlar arasin dolandiricilar aramasin zaten makinayi almadan para yok tel 0532 520 7599

Mal arıyorum
Mal arıyorum | 20 Ekim 2009, saat: 01:56

Bunlara inanacağınıza direk paranızı bana yollayın,gerçekten paraya ihtiyacım var.Bakın size vaatde vermiyorum direk paranızı istiyorum,böyle götveren yalancılara dolandırılacağınıza bari açık sözlü birine yollayın paranızı,hepde dua edeyim size.ÜLKEDE bukadar SIĞIR varken ,insanın ÇOBAN olası geliyor ,etki-tepki...

hakan
hakan | 16 Ekim 2009, saat: 21:03

Beyler bu sitede yazanlar hep yalan ben 3. VE 4. bayi çekilişlerine katıldım,3. çekilişte 1. yedek te bekliyorum.4.bayi çekilişinede katıldım inşallah gercekleşir burada ben burada bazi fiyatlar duydum herşey yasal spor toto idaresine güvenin ve spor toto teşkilatinin bayilik verilecek yerleri iyi takip buradaki yazi yazan çapulculara güvenmeyin.teşkilatin sitesine ve teşkilata güvenin saygilar

isimsiz
isimsiz | 13 Ekim 2009, saat: 19:57

bn bartında kahve işletiyorum işyerime idda bayiligi almak istiyorum bna yardımcı olursanız sewinirim şartlaı bna uygun tşklr

isimsiz
isimsiz | 13 Ekim 2009, saat: 19:55

bartın merkeze idda bayiligi acmak istiyorum yardımcı olursanız sewinirim şartlar bana uygun tşklr

isimsiz
isimsiz | 09 Ekim 2009, saat: 16:07

iddda tek ve canlı maç bahise zaten eninde sonunda geçmek zorunda.. Avrupa 2000 yılında bizdeki gibi yapıyodu cok geriden takip ediliyo.

isimsiz
isimsiz | 09 Ekim 2009, saat: 15:51

ben almakistiyorum ama dolandırılmadan eger ben dolandırmadan bayilik verebilcek rkadaşlar var ise ulaşşın yok ise dolandırmaya ugraşmasın cünkü o paradan başka kaybetcek hic bir şeyim klmıyordolandıranın kafasınasıkarım

uludag kebapcısı
uludag kebapcısı | 09 Ekim 2009, saat: 15:43

bana iddaa bayiligi ayarlayabilecek arkadaşlar ve abiler telefonlarını bekliyorum

babat
babat | 07 Ekim 2009, saat: 11:19

aydın merkezde faal iddaa bayiimi devrediyorum...05553374744

Canlı
Canlı | 06 Ekim 2009, saat: 15:34


Arkadaşlar bilgisi olan varmıdır. Spor toto iddaa canlı bahis ve tek maçlı sisteme geçiş için çalışmalara başlamış ve 10 ay -- 1 sene içerisinde aktif hale gelecekmiş.. Şehir efsanesimidir yoksa bi duyumu olan varsa paylaşalım lütfen. .

isimsiz
isimsiz | 05 Ekim 2009, saat: 16:22

bende bir iddaa bayi açmak istiyorum nereye başvuruyoz artı ne kdar masraf gidiyor bilgilendirirseniz sevinirim benim bulunduğum yer 4000 5000 nüfuslu bir belediyelik kasaba bu kadar nüfuslu yere açabilirmiyim.0 537 452 21 45.... 0542 620 7000 sertoglum@yahoo.com.tr

isimsiz
isimsiz | 01 Ekim 2009, saat: 14:41

Arkadaşlar sayısal loto bildiğim kadarıyla devir olmuyo.. Kiralama yada tamamı noter anlaşmalı olabilir . sayısal loto bakinesi bakıyorum eğer varsa satan eden yada çıkarma ihtiali olan irtibata geçelim..

Lyrical_force@live.com mail atın ltfen..

m.ali kara
m.ali kara | 28 Eylül 2009, saat: 10:39

bende bir iddia bayii si olmak istiyorum bu konuda bana yardımcı olacak varsa beni araybilir 0536 881 31 31

isimsi
isimsi | 26 Eylül 2009, saat: 15:14

iddaa bayii isteyenler devrediyorum istediğin adrese taşıma imkanıyla
0506 253 13 44

| 26 Eylül 2009, saat: 15:12

istenilen adrese taşıma imkanıyla devrediyorum

isimsiz
isimsiz | 26 Eylül 2009, saat: 15:13

ankara izmir de istenilen adrese kurulumla devren iddaa bayisi 0 506 253 13 44

isimsiz
isimsiz | 25 Eylül 2009, saat: 18:24

malatyada iddaa bayisi açmak isteyen varsa en geç 1 hafta içinde bana ulaşırsa ben iddaa makinesi devrederim.0542 266 29 69

isimsiz
isimsiz | 18 Eylül 2009, saat: 06:55

marmariste devren arıyorum 05324401166

isimsiz
isimsiz | 18 Eylül 2009, saat: 06:53

marmariste devretmek isteyen varsa arasın 0532 4491166

isimsiz
isimsiz | 18 Eylül 2009, saat: 03:26

oh oh ne güzel spor toto blogcudan satış yapıyo mübarek :) spor totonun resmi sitesi burası olmuş haberimiz yok :) biz boşuna uğraştık o zaman ankara da bayilik alıcaz diye. konuşsaydık keşke burdaki arkadaşlarlada ucuza alsaydık bayiliğimizi :) arkadaşlar sizlere tavsiyem dolandırıcılara para kaptırmayın . imza atmadan kimseye beş kuruş para vermeyin , bizim burdan 2 kişiden kesin bayilik çıkıcak diye 5 bin tl alıp kayıplara karışmışlar. işinizi sağlama alın.

enes_ist_gs@hotmail.com
enes_ist_gs@hotmail.com | 17 Eylül 2009, saat: 18:21

slm ben iddaa bayi açmak istiyorum istanbul esenlerdeyimm yardımcı olurmusunuzz.

ali incesu
ali incesu | 16 Eylül 2009, saat: 20:09

mersinde işlek bir cadde üzerinde iş yerim var.gereken tüm şartlara uygunum.iddaa bayiligi almak istiyorum.(devirde alınır) yardımcı olursanız sevınırım 0536 211 34 69

isimsiz
isimsiz | 14 Eylül 2009, saat: 02:42

bursa dan yazan arkadasım iddaa ve ganyan bayiliği için istediğin fiyatı belirtirsen sevinirim birde ben sadece iddaa bayiliğini almak istiyorum tek olarak satıyormusun tesekkürler

bayilik
bayilik | 10 Eylül 2009, saat: 03:36

Türkiye'nin her şehrine iddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin Seastar_msn@hotmail.com

iddaa bayiii
iddaa bayiii | 10 Eylül 2009, saat: 03:36

tr'nin her yerine bayilik isteyen ciddi alıcılar arasın görüşelim
0537 242 52 15

isimsiz
isimsiz | 09 Eylül 2009, saat: 23:16

arkadaşım alıcılar senin bu ciddiyetsizliğine ne kadar inanabilir sence? ciddi alıcı istiyorsan ciddi bir telefon numarası yaz iletişime geçelim öyle msn den falan olmaz bu işler ciddi anlamda yapıyorsan bu işi yaz numaranıda görüşelim. ben 3. bayiliğimi almayı istiyorum dediğin gibi yapabiliyorsan bu işi yaz telefonunu arayalım. öyle ciddi alıcılar eklesin demekle olmuyor bu işler alıcılar kadar ciddi olun biraz...

bayilik
bayilik | 08 Eylül 2009, saat: 12:44

Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

bayilikmiş
bayilikmiş | 07 Eylül 2009, saat: 20:25

Seastar_msn@hotmail.com arkadaşım telefon yazsana uydudan mı bağlanacaz sana ciddi olan eklesin konuşalım yazarakmı alacaz iddaa cihazını ne salak insanlarsınız yaw göt korkunuzdan telefon bile yazamıyorsunuz madem bu işi yapıyorsunuz adam gibi yapın msn den falan olmaz bunlar yazarsın adam gibi telefonunu arayan arar ne o msn den mi bilgi veriyosunuz üçkağıtçılığın yeni adresi msn mi oldu.

seastar
seastar | 07 Eylül 2009, saat: 14:50

Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

İDDAA
İDDAA | 05 Eylül 2009, saat: 15:20

ANTALYA İl Sınırları içerisinde bayilik isteyenler, İddaa bayiliğimi yasal yollarla devrediyorum.

Devir bedeli

16.300 Dolar - Spor Toto Teminatı
10.000 Dolar - Spot Toto Devir Bedeli
içinde olmak üzere

Toplam 70 DOLAR bunun 16.300 Doları Spor Toto teminatıdır, ve ilerde bayiliği iade ettiğinizde geri alacaksınız.



ANTALYA da ilgilenenler burayı 0 535 423 61 29 arayabilir.

NOT: Bayiliği , 250 metre mesafe kuralına uyarak istediğiniz yere taşıyabilirsiniz

isimsiz
isimsiz | 05 Eylül 2009, saat: 15:19

ANTALYA İl Sınırları içerisinde bayilik isteyenler, İddaa bayiliğimi yasal yollarla devrediyorum.

Devir bedeli

16.300 Dolar - Spor Toto Teminatı
10.000 Dolar - Spot Toto Devir Bedeli
içinde olmak üzere

Toplam 70 DOLAR bunun 16.300 Doları Spor Toto teminatıdır, ve ilerde bayiliği iade ettiğinizde geri alacaksınız.



ANTALYA da ilgilenenler burayı 0 535 423 61 29 arayabilir.

NOT: Bayiliği , 250 metre mesafe kuralına uyarak istediğiniz yere taşıyabilirsiniz

isimsiz
isimsiz | 05 Eylül 2009, saat: 15:17

ANTALYA İl Sınırları içerisinde bayilik isteyenler, İddaa bayiliğimi yasal yollarla devrediyorum.

Devir bedeli

16.300 Dolar - Spor Toto Teminatı
10.000 Dolar - Spot Toto Devir Bedeli
içinde olmak üzere

Toplam 70 DOLAR bunun 16.300 Doları Spor Toto teminatıdır, ve ilerde bayiliği iade ettiğinizde geri alacaksınız.



ANTALYA da ilgilenenler burayı 0 535 423 61 29 arayabilir.

NOT: Bayiliği , 250 metre mesafe kuralına uyarak istediğiniz yere taşıyabilirsiniz

isimsiz
isimsiz | 05 Eylül 2009, saat: 14:52

Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 04 Eylül 2009, saat: 14:17

BU KADAR APTAL BİR MİLLET OLAMAZ. HARBİ EĞER BURADA YAZILANLARLA BAYİLİK ALABİLECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORSANIZ EMBESİLİN EN ÖNDE GİDENİSİNİZ. MALLIĞIN LÜZUMU YOK AYRICA BU ŞEKİLDE İDDAA BAYİLİĞİ VERİLMESİ DİYE BİR OLAYDA SÖZ KONUSU OLAMAZ. YOK KARAHAN YOK SEATSTAR BİLMEM NE ADRESLERİ NE LAN BUNLAR KENDİLERİNİ NE BOK SANIYORLAR İNSANLARLA OYUN OYNADIKLARINIMI ZANNEDİYORLAR. SPOR TOTO TEŞKİLATINDAN BUNLARIN DEDİĞİ GİBİ BİR BAYİLİK ÇIKARTMA OLAYI İMKANSIZIN ÖTESİNDEDİR. AMA NE YAZIK ÜZÜLEREK SÖYLEMEK ZORUNDAYIZ Kİ BU KADAR SIĞIRIN BİR ARADA OLDUĞU YERDE BÖYLE ŞEREFSİZLERDEN ÇOK OLUR. ADAMLAR RESMEK SİZİ BECEREĞİNİ YAZIYOR VE SİZLERDE BUNLARA İNANIP BU ŞEREFSİZLERLE İRTİBATA GEÇİYORSUNUZ. SOKAĞA ATILACAK YANKESİCİLERE KAPTIRACAK PARANIZ ÇOKSA BİRAZ FANTEZİ YAPIP PARAMI YANKESİCİLERE KAPTIRAYIM DİYORSANIZ HEPSİNİ ARAYIN İSTEDİKLERİ PARALARI YOLLAYIN NE DİYELİM.... :)

BU ARADA DOLANDIRICI ŞEREFSİZLERE DE BİR ÇİFT LAFIM OLACAK ULAN İBNELER BU ŞEKİLDE İNSANLARI DOLANDIRARAK BU KUL HAKKINI NASIL ÖDEYECEKSİNİZ LAN HİÇMİ ALLAH KORKUSU YOK SİZDE ADİLER.

seastar
seastar | 03 Eylül 2009, saat: 18:16

Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 03 Eylül 2009, saat: 13:59

BURSADA YÜKSEK CİROLU.LÜKS DONANIMA SAHİP .1000 TL AYLIK KİRASI OLAN İDDAA VE GANYAN SALONU SATILIKTIR.İLGİLENEN ARKADAŞLAR.0538.221.01.01 NOLU TELEFONDAN BANA ULAŞABİLİRLER.

KARAHAN DENEN KİŞİYE
KARAHAN DENEN KİŞİYE | 03 Eylül 2009, saat: 01:33

KARAHAN DENEN ŞAHIS ANLADIĞIM KADARIYLA BURDA İNSANLAR SENİN BU MSJLARI KENDİN YAZIP KENDİN CEVAPLADIĞINI ANLAMIŞLAR.ÇOK KOMİK DURUMA DÜŞÜYORSUNUZ GEÇ BUNLARI DAHA FAZLA SALAK DURUMA DÜŞME.AYRICA SÖZDE BAYİİLİK VERMİŞ GİBİ BİRDE YAZDIĞIN KELİMELER ÇOK KOMİK.BEN BİR İDDAA BAYİİSİYİM VE BU İŞLERİ AZ ÇOK BİLİYORUM VE MAKİNANINDA BU ŞEKİLDE ALINDIĞINIDA BİLİYORUM AMA SENİN ALABİLECEĞİNE HİÇ İNANMIYORUM.ÇÜNKÜ SEN DAHA İŞİ BİLMİYORSUN.NEYMİŞ BAYİİDE SORUN ÇIKARSA ARKADAŞLARI ARAYACAKMIŞ BAYİİ HEMEN GELCEKLERMİŞ BAYİİLER.ZATEN İDDAA YARDIM NUMARASI ARANIRSA HEMEN GELİP SORUNU ÇÖZÜYORLAR.KARDEŞİM BAYİİLİĞİ VEREN SPORTOTO TEKNİK SERVİS İNTELTEK SEN BAYİİLİK VERİYORSAN SPORTOTOYLA BAĞLANTIN OLMALI YOK İNTELTEKLE BAĞLANTIN VARSA İNTELTEK BAYİİLİK VEREMEZ.AYRICA BİR ARKADAŞ DOĞRU AZMIŞ SEN TEKNİK SERVİSMİSİN BÖLGE BÖLGE DOLAŞIP KURULUM YAPIYORSUN.AYRICA SAÇMALIĞA BAK.SENİN YİNE BAYİİLK VERDİĞİN İŞİ SANA TELDEN ULAŞAMIYOR KARADENİZ TURUNDA OLDUĞUN İÇİN:)AMA BURDAN GAYET GÜZEL BİRBİRİNİZLE YAZIŞIP CEVAPLAŞIYRSUNUZ.BİDE ADAMA BAYİİLİK GELMİŞ SENİN HABERİN YOK ADAM SANA BURDAN HABER VERİYOR..LÜTFEN BİRAZ İNSAF

ferhat
ferhat | 02 Eylül 2009, saat: 15:24

şehir önemli deyil 25teleyi geçmesin cidi insanların aramasın isterim

ferhat
ferhat | 02 Eylül 2009, saat: 15:22

idaa bayiliği arıyorum 25milyarı geçmesin.05323743948

isimsiz
isimsiz | 01 Eylül 2009, saat: 19:10

kurulum ve bakım çalışmaları ... kardeşim makineyle oynama yetkisini kim verdi sana..

İnternete sağlam 3-5 mesaj yaysan nenehatun caddesinde(neresi bilirsin) çalışan hiç bi çalışan kalmaz.. Suçsuzz milletide ekmeğinden edersiniz..

Akıllı olun .. Kimsede bu oyunlara kanıp para pul vermesin bunlara..

isimsiz
isimsiz | 01 Eylül 2009, saat: 17:42

paslaşmalar bakın hele , karahan kardeş ,tsk,,rica ederim ahmet bey,, felan,organize işler bunlar,,,hadi kolay gelsin

isimsiz
isimsiz | 01 Eylül 2009, saat: 17:37

Burada götünü yiyim ayagı yaparak ,makinayı kurdum internetten tsk eden şerefsizler,gerçekten sikilmek istenen kerizler varmı bu memlekette ,şaşıyorum

Karahan
Karahan | 01 Eylül 2009, saat: 13:04

Rice ederim Ahmet abi. Söylediğimiz gibi 1 hafta ya da en geç 10 gün içerisinde kurulumunuz yapılacaktı ki dediğinize göre 7. gün de kurulumu yapımış oldu. Allah bol kazançlar versin...

isimsiz
isimsiz | 01 Eylül 2009, saat: 13:03

selamlar..karahan kardeş dun aksam iftardan sonra benim makinem kuruldu allah razı olsun tıkır tıkır calısıyo gelen ark..konustum bayrama kadar karadeniz bolgesinde olcaklarmıs bi sorun cıkarsa ara bizi hemen gelelim dediler saolsunlar cok ilgilendi ekibin..tekrar tşk..iyi çalışmalar

isimsiz
isimsiz | 31 Ağustos 2009, saat: 17:38

slm..karahan bey tşk ederim dün akşam makinemi kurdular anca fırsat buldum sana tşk etmek icin makinede sorun yok olucanıda sanmıyorum mubarek gunde sen beni ekmek sahibi yaptın..allah da seni guldursun..bu arada ben trabzon dan ahmet umarım tanıdın..

isimsiz
isimsiz | 31 Ağustos 2009, saat: 10:37

Karahan bey Bişey merak ediyorum Kurulum ve bakım derken . Makine konusunda kurulum ve teknik bakım konusunda da yetkilimisiniz ? Spor toto elemanımısınız ? Makineye müdahale etme yetkiniz bu yüzden mi var ? .

isimsiz
isimsiz | 30 Ağustos 2009, saat: 19:22

T.R de her yere garantili idda bayiligi verilir ( 0 541 256 15 85 ) ciddi olanlar baglantıya gecebilir

Karahan
Karahan | 29 Ağustos 2009, saat: 10:13

Tşk kardeş Allah cümlemizden razı olsun. Telefonla ulaşamamış olabilirsin çünkü bildiin üzere en son görüşmemizde ramazan boyunca karadeniz bölgesinde kurulum ve bakım çalışmalarında olacağız demiştim. Sürekli seyahat halinde olduğumuz için telefon çekmeyebiliyor. Hayırlı uğurlu olsun kurulumun bol kazançlar dilerim...

isimsiz
isimsiz | 29 Ağustos 2009, saat: 08:40

slm..karahan kardeş öncelikle sana tşk ederim..sana güvenimi boşa cıkarmadın dün gece ark..geldi makinemi kurdu sana ve ekibini tşk..ederim..sana tel ile ulaşamadım msn ye yazdım..gerçekten beni ekmek sahibi yaptın..allah da senin yüzünü güldürsün..tekrar tşk..ederim

isimsiz
isimsiz | 29 Ağustos 2009, saat: 08:35

T.R de her yere garantili idda bayiligi verilir ( 0 541 256 15 85 ) ciddi olanlar baglantıya gecebilir

seastar
seastar | 28 Ağustos 2009, saat: 17:40


Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 28 Ağustos 2009, saat: 15:04

izmit merkez ,işlek caddede ,140 bin tl devren iddaa bayii.cirosu çok iyi

0 539 797 76 65

isimsiz
isimsiz | 28 Ağustos 2009, saat: 15:02

izmit merkez ,en işlek caddede ,devren iddaa bayii 14 bin tl ,cirosu çok iyi

0 539 797 76 65

bayilik için
bayilik için | 28 Ağustos 2009, saat: 13:18

Yazan: bayii | Tarih: Perşembe, Ağustos 27, 2009
Konu: bayilik
Nedir bu arkadaşım 40 bin tlye bayilikmi olur ? zaten 25 milyarı bizim teminatımız değil mi ? 15 milyar maliyetle aylık 4-5 milyar kazanılıyosa millet işi gücü bıraksın herkes bayilik alsın. Bu işin değeri bu değildir. Kimse parasını çöpte bulmadı akıllı olun.
DİYEN ARKADAŞIMIZA BİR NOT... ARKADAŞIM 15 MİLYAR MALİYETE AYLIK 4-5 MİLYAR KAZANILMASINDAN BAHSEDİYORSUNUZ HALEN. NORMAL YOLLARDAN BAYİLİK ALDIĞINIZ DA 100 MİLYARA MI MALEDEĞİNİZİ SANITYORSUNU. SADECE BAYİ TEMİNAT VE TERMİNAL BEDELİ OLAN TOPLAMDA 16300$ VE 250 tl BAYİ BAŞVURU BEDELİ ÖDEDİĞİNİZ. BİZ YAPTIĞIMIZ İŞLEMLER GEREĞİ 15.000 TL ALIYORUZ. ANCAK BU MİKTAR BU İŞİ YAPAN YA DA YAPTIĞINI SAVUNAN ARKADAŞLARA GÖRE DEĞİŞMEKTEDİR. ÖRNEĞİN YİNE BU SAYFADA BİR YAZIDA TEMİNAT BEDELİ HARİÇ 45 MİLYAR İSTENİLMİŞ BAYİLİK İÇİN. BEN İŞİMİ GARANTİ YAPARIM, TEMİZ YAPARIM 15 MİLYARA YAPAR DEVAMLILIĞINI SAĞLARIM. EĞER 1 SEFERE MAHSUS YAPMAYI DÜŞÜNÜYOR OLSAM BENDE 50-100 MİLYAR DERİM. SİZLER MALESEF BU İŞLERİ YAPTIĞINI İDDAA EDEN İNSANLARA BU ŞEKİLDE PRİM SAĞLIYORSUNUZ. ÖRNEĞİ ORTADA SİZ DÜŞÜNÜN GERİSİNİ. BEN 15 MİLYAR İLE BU İŞİ YAPARKEN BİR DİĞERİ 45 MİLYAR İSTİYOR. BELKİ O İNSAN BU İŞİ SADECE 1 DEFAYA MAHSUS YAPACAKTIR O YUZDEN BU KADAR MİKTAR İSTİYORDUR. ANLAMADAN BİLMEDEN YORUM YAPMAYALIM LÜTFEN... KOLAY GELSİN...


isimsiz
isimsiz | 28 Ağustos 2009, saat: 11:15

T.R de her yere garantili idda bayiligi verilir ( 0 541 256 15 85 ) ciddi olanlar baglantıya gecebilir

isimsiz
isimsiz | 28 Ağustos 2009, saat: 10:54

Bayilik almak isteyenleriniz var ise benimle iletişime geçebilirsiniz. 16.300 Dolar teminat hariç 45.000 TL, ödeme de bayilik için imza atınca yapılıyor. Ciddi olanlar yazsınlar. Pazarlık kesinlikle yoktur.

iddaa2000@gmail.com

bayii
bayii | 27 Ağustos 2009, saat: 13:31

Nedir bu arkadaşım 40 bin tlye bayilikmi olur ? zaten 25 milyarı bizim teminatımız değil mi ? 15 milyar maliyetle aylık 4-5 milyar kazanılıyosa millet işi gücü bıraksın herkes bayilik alsın. Bu işin değeri bu değildir. Kimse parasını çöpte bulmadı akıllı olun.

smsm
smsm | 27 Ağustos 2009, saat: 12:33

bayii başvuru bedeli + bayi teminat ve terminal bedeli dahil toplam maliyet 41.000 TL'dir.harici hiç bir ödeme yapılmayacaktır ve ödemeler bayilik çıktıktan sonra yapılacaktır...

ararsan görüşelim

0538 817 36 01

smsm
smsm | 27 Ağustos 2009, saat: 12:31

bayii başvuru bedeli + bayi teminat ve terminal bedeli dahil toplam maliyet 41.000 TL'dir.harici hiç bir ödeme yapılmayacaktır ve ödemeler bayilik çıktıktan sonra yapılacaktır...

arkadasım iletişim bilgilerini girersen görüşebiliriz

0538 817 36 01

iletişim
iletişim | 27 Ağustos 2009, saat: 11:51

iddaa_bayilik@iddaa.com (bu adres spor toto teşkilatı resmi adresi değildir.)

bayilik...
bayilik... | 27 Ağustos 2009, saat: 10:46

bayii başvuru bedeli + bayi teminat ve terminal bedeli dahil toplam maliyet 41.000 TL'dir.harici hiç bir ödeme yapılmayacaktır ve ödemeler bayilik çıktıktan sonra yapılacaktır...

isimsiz
isimsiz | 27 Ağustos 2009, saat: 03:06

arkadaşlar bende bir iddaa bayi açmak istiyorum fakat dükkanımın 100 metre uzaklıkta alt sokakta bir iddaa bayi var acaba byilik alabilir miyim?

isimsiz
isimsiz | 24 Ağustos 2009, saat: 21:44

merhaba idaa bayiliğini merkazden nasıl alabilirim yardım eder misiniz?

seastar
seastar | 20 Ağustos 2009, saat: 20:35


Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 20 Ağustos 2009, saat: 19:10

slm..bayilik almak isteyenler ( 15 gun icinde baglanır ) 0 541 256 15 85 arasınlar kesin bayilik

seastar
seastar | 17 Ağustos 2009, saat: 22:09

Arkadaşlar iddaa bayiilik alacağınızda bankaya yatıracağınız teminat 16300 dolar dır.bazı sayfalarda yazan 2100 dolar eski yıllardaa bayiiaçmak isteyenlerden istenen paraydı.birde bunun haricinde bizim istediğimiz ücret vardır.gerçekten ciddi düşünenler eklesin görüşelim lütfen... (seastar_msn@hotmail.com)

isimsiz
isimsiz | 17 Ağustos 2009, saat: 20:10

iddaa bayiligi almak istiyorum yardımcı olursanız sevınırım cebim 05544691227 emaılım emlh10@hotmail.com ulasırsanız sevınırım

seastar
seastar | 16 Ağustos 2009, saat: 11:46

Arkadaşlar şuanda devir işlemleri ve adres değişikliği işlemleri 2ay süreyle durduruldu bilginize.TÜRKİYENİN HERYERİNE İDDAA BAYİİLİĞİ VERİLİR.MAKİNA 10GÜN İÇİNDE GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ ADRESE KURULUR.ciddi arkadaşlareklesin görüşelim.(seastar_msn@hotmail.com)

isimsiz
isimsiz | 16 Ağustos 2009, saat: 11:03

evet arkadaşlar ben bu ay başında Karahan arkadaşımızın aracılığı ile iddaa cihazımı aldım kendisine tşk ederim. Bu işlemleri yaptığını söyleyen bir çok kişi var mutlaka içlerinde bir çoğu dürüst yapıyordur bu işlemleri ben de Karahan arkadaşımızın anlatımları ile belki çok büyük bir risk alarak karar verdim bazı arkadaşlarımızın anlatımlarını okuduktan sonra tereddütlerim çok fazlaydı dolandırılacağıma dair ancak 15 gün içerisinde aderesime kurulum yapıldı ve kupon kesmeye başladım. Tşkler Karahan kardeşim....

isimsiz
isimsiz | 14 Ağustos 2009, saat: 09:49

Evet arkadaşlar 2 ay süre ile işlem yapılmayacaktır.. SPor toto teşkilatından da öğrenebilirsiniz.. Yeni bayilikler dağıtılacak..

Yanlız tek bi detay var.. Eğer bayi devralıyosanız ve adres değişikliği yapılacaksa bu şekilde olmamaktadır. Aynı yerde kalmak şartı ile deviri mümkündür. Bunda bi sakınca yoktur.

seastar
seastar | 12 Ağustos 2009, saat: 22:15

Arkadaşlar şuanda devir işlemleri ve adres değişikliği işlemleri 2ay süreyle durduruldu bilginize.TÜRKİYENİN HERYERİNE İDDAA BAYİİLİĞİ VERİLİR.MAKİNA 10GÜN İÇİNDE GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ ADRESE KURULUR.ciddi arkadaşlareklesin görüşelim.(seastar_msn@hotmail.com)

isimsiz
isimsiz | 12 Ağustos 2009, saat: 16:55

izmirde iddaa bayii devrediyorum 0506 2531344

Seastar
Seastar | 07 Ağustos 2009, saat: 13:05

Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 06 Ağustos 2009, saat: 00:18

arkadaşlar ben iddaa bayiligi istiyorum param cebimde hazır ama önce imza sonra para varsa kendine güvenen arasın beni 0532 608 41 24

selami
selami | 05 Ağustos 2009, saat: 22:46

Arkadaşlar bundan 3 sene önce bir arkadaşımın vesile olmasıyla ulaştığım kişiler belirli bir ücret istediler.bende bunu kabul ettim ve allaha çok şükürbiraksilik omadan bayiilik aldım.ilkbaşlarda korkuyordum caba diye ancak sözleşme imzaladıktan sonra parayı verdiğim için bir sorun olmadı ve 3gün sonra makinam adresime geldi.bunu sadecearkadaşları bilgilendirmek için yazıyorum.ama önce muhakkak sözleşmeyi imzalayın çünkü sözleşme imzalandıkta sonra hiçbir şekilde sorun çıkma şansı yok spor toto genel müdürlüğünde imzalıyorsunuz.....

isimsiz
isimsiz | 05 Ağustos 2009, saat: 21:37

slm..ciddi bayilik almayı dusunenler 0 541 894 94 29 arasınlar konusalım 1 ay icinde baglanıyor

isimsiz
isimsiz | 05 Ağustos 2009, saat: 20:26

ümraniyede tekel kuruyemiş dükkanım var. iddia bayiliği almak istiyorum. 0505 2756600

isimsiz
isimsiz | 05 Ağustos 2009, saat: 20:26

ümraniyede tekel kuruyemiş dükkanım var. ve çevremde iddia bayiliği yakınlarda yok. bayilik almak istiyorum 0505 2756600

isimsiz
isimsiz | 03 Ağustos 2009, saat: 08:00

slm..ciddi bayilik almayı dusunenler 0 541 894 94 29 arasınlar konusalım

EMRE
EMRE | 02 Ağustos 2009, saat: 13:53

İSTANBUL AKSARAYDAKİ İDDAA BAYİMİİ İŞ DEGİŞİKLİĞİ NEDENİYLE DEVİR EDİYORUM.ETRAFINDA 6 TANE KAHVE VE BİR TANE BÜYÜK CAY BAHCESİ MEVCUTTUR.KAZANCI COK İYİDİR.COĞU BAYİİDEN DAHA GÜZEL CİRO YAPMAKTADIR.İLGİLİ ARKADASLAR GELİP KENDİLERİDE ZATEN KAYITLARDAN GÖRECEKLERDİR.DÜKKAN GAYET GÜZEL VE GENİŞTİR.OFİS KISMIDA BULUNMAKTADIR.İCİNDE PLAZMA TV BÜYÜK BOY AKVARYUM 2 TANE NORMAL TV 1 ADET KLİMA ESYA VE MALZEME DOLAPLARI BİLGİSAYAR KİTAPLIK DERİ KOLTUKLAR TUVALET BANYO MEVCUTTUR.HERSEYİYLE DEVİR EDİYORUM 85 BİN TL YE VERİYORUM.MAKİNANIN 10 BİN TL LİK TEMİNATINIDA ALAN ARKADASA BIRAKACAGIM O YÖNDENDE RAHAT EDECEKTİR.DUKKAN KİRASI 600 YTL DİR.İLGİLİ ARKADASLAR ( thyemre@yahoo.com ) ADRESİNE MAİL ATARAK BANA ULAŞABİLİR.TELEFON NUMARASI BIRAKIN.

Seastar
Seastar | 02 Ağustos 2009, saat: 13:07

Türkiye'nin her şehrine ( İstanbul , Ankara, İzmir dahil ) İddaa bayiliği almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim. Seastar_msn@hotmail.com

eyüp
eyüp | 01 Ağustos 2009, saat: 22:28

lalelide 18 yıllık büfeme iddaa makinesi arıyorum.dükkan benden makineyi getirenle ortaklaşa yapabilirim bütün vergileri bana ait dükkan kirasıda yok ne kazanırsak yarı yarıya lalelide veznecilerde cebim 0532 520 75 99

Yuh
Yuh | 01 Ağustos 2009, saat: 09:40

çüşşşş =) fre info türkiye die bi blogda okudum aynılarını yazmıyor çok kolaymış...

EMRE
EMRE | 31 Temmuz 2009, saat: 00:14

İstanbul Aksarayda Kurulu iddaa bayiligimizi iş değişikligi nedeniyle devir ediyoruz.ilgilenenler mail atabilir ( thyemre@yahoo.com ) .Ciddi düsünenler telefon numarası bıraksın aratırım.İşyeri gayet güzel durumda . Geniş bir Ofis kısmı bile var Gelecek olan arkadaş çok rahat eder.85 bin ytl ye Dükkanı Devir ederim.Kazancı iyidir sadece yaz ayında 1,5 ay iş olmaz oda tatile sayılır.Mekan güzel Çevresi güzel 5 tane kahve ve 1 tane Çay bahcesi var Lig zamanı güzel iş oluyor.Devir hakkıda çıktı.Eger baska semte ben makinayı taşıycam diyen olursa onuda taşıtırız.İlgili arkadaşlar mail bekliyorum ( thyemre@yahoo.com )

isimsiz
isimsiz | 30 Temmuz 2009, saat: 11:03

iddaa bayiliği konusunda ciddi düşünen arkadaşlar ( msb.k@hotmail.com ) adresinden ulaşabilirler.

isimsiz
isimsiz | 28 Temmuz 2009, saat: 17:46

Seastar_msn@hotmail.com

bayilik almak isteyen CİDDİ alıcılar eklesin görüşelim.

isimsiz
isimsiz | 27 Temmuz 2009, saat: 13:44

lalelide iddaa bayiligi ariyorum fakat devir yok galiba bana yardimi olacak arkadaslar varsa irtibat numarasi 0532 520 75 99 (dolandiricilar haric ulennnn)

eyup
eyup | 27 Temmuz 2009, saat: 13:41

arkadaslar iddaa bayiligi istiyorum fakat devri yokmus bana yardimci olacak arkadaslar varsa cebim 0532 5207599

ANTALYA
ANTALYA | 26 Temmuz 2009, saat: 21:26

HALEN FAAL DURUMDA OALN İDDAA BAYİLİGİMİ DEVRETMEK İSTİYORUM 145000TL.CİDDİ ALICILARLA GÖRÜŞÜLECEKTİR.0242 230 22 98 / 0552 721 90 027antalya

isimsiz
isimsiz | 26 Temmuz 2009, saat: 02:39

iddaa bayiliği ile ilgili bilgi için msb.k@hotmail.com adresinden iletişim kurabilirsiniz. iyi çalışmalar

isimsiz
isimsiz | 25 Temmuz 2009, saat: 11:46

Arkadaşlar spor toto 2019 yılına kadar toplam 2000 bayilik verecek bu da yılda 200 bayilik demektir. bazı arkadaşlar bayilik konusunda yardımcı olabileceklerini yazmışlar kimisi inanmayın diyor kimisi inanın diyor bizde şaşırdık ancak gerçekten yapabiliyorlarsa 15-20 fazla olsun aramıyorum ama gerçekten yapabileceklerse irtibata geçelim. aşağıdaki mail adresi bırakan arkadaşla görüştük söyledikleri mantıklı eğer söyledikleri gibi yapabiliyorlar ise gerçekten güzel. ancak bir takım yazılardada bu insanlara karalama yapılınca insan çelişkide kalıyor işin doğrusu.

black
black | 24 Temmuz 2009, saat: 11:35

iddaa bayiliği hakkında ciddi düşünen arkadaşlar telefon ya da e-mail adresi bırakmaları halinde kendileri ile irtibata geçilecektir...

isimsiz
isimsiz | 24 Temmuz 2009, saat: 01:03

slm arkadaslar ciddi dusunuyorum iddaa bayii ayarlarım diyen varsa lütfen arasın no.0535 339 32 15 mehmet ben

Emre
Emre | 23 Temmuz 2009, saat: 16:36

İstanbul Aksarayda Kurulu iddaa bayiligimizi iş değişikligi nedeniyle devir ediyoruz.ilgilenenler mail atabilir ( thyemre@yahoo.com ) .Ciddi düsünenler telefon numarası bıraksın aratırım.İşyeri gayet güzel durumda . Geniş bir Ofis kısmı bile var Gelecek olan arkadaş çok rahat eder.85 bin ytl ye Dükkanı Devir ederim.Kazancı iyidir sadece yaz ayında 1,5 ay iş olmaz oda tatile sayılır.Mekan güzel Çevresi güzel 5 tane kahve ve 1 tane Çay bahcesi var Lig zamanı güzel iş oluyor.Devir hakkıda çıktı.Eger baska semte ben makinayı taşıycam diyen olursa onuda taşıtırız.İlgili arkadaşlar mail bekliyorum ( thyemre@yahoo.com )

EMRE
EMRE | 23 Temmuz 2009, saat: 16:35

İstanbul Aksarayda Kurulu iddaa bayiligimizi iş değişikligi nedeniyle devir ediyoruz.ilgilenenler mail atabilir ( thyemre@yahoo.com ) .Ciddi düsünenler telefon numarası bıraksın aratırım.İşyeri gayet güzel durumda . Geniş bir Ofis kısmı bile var Gelecek olan arkadaş çok rahat eder.85 bin ytl ye Dükkanı Devir ederim.Kazancı iyidir sadece yaz ayında 1,5 ay iş olmaz oda tatile sayılır.Mekan güzel Çevresi güzel 5 tane kahve ve 1 tane Çay bahcesi var Lig zamanı güzel iş oluyor.Devir hakkıda çıktı.Eger baska semte ben makinayı taşıycam diyen olursa onuda taşıtırız.İlgili arkadaşlar mail bekliyorum ( thyemre@yahoo.com )

Emre
Emre | 23 Temmuz 2009, saat: 16:34

İstanbul Aksarayda Kurulu iddaa bayiligimizi iş değişikligi nedeniyle devir ediyoruz.ilgilenenler mail atabilir ( thyemre@yahoo.com ) .Ciddi düsünenler telefon numarası bıraksın aratırım.İşyeri gayet güzel durumda . Geniş bir Ofis kısmı bile var Gelecek olan arkadaş çok rahat eder.85 bin ytl ye Dükkanı Devir ederim.Kazancı iyidir sadece yaz ayında 1,5 ay iş olmaz oda tatile sayılır.Mekan güzel Çevresi güzel 5 tane kahve ve 1 tane Çay bahcesi var Lig zamanı güzel iş oluyor.Devir hakkıda çıktı.Eger baska semte ben makinayı taşıycam diyen olursa onuda taşıtırız.İlgili arkadaşlar mail bekliyorum ( thyemre@yahoo.com )

isimsiz
isimsiz | 23 Temmuz 2009, saat: 15:33

iddaa_bayilik@iddaa.com garanti bayilik isteyenler eklesin

isimsiz
isimsiz | 23 Temmuz 2009, saat: 15:32

bana laf soleyen arkd..sana agzımı bozmucam sadece sana sunu diyim..senin bildigin kadar benim unuttugum var tıpası yiyen alır bayiligi yerim belli mekanım belli..saygılar

isimsiz
isimsiz | 20 Temmuz 2009, saat: 09:42

tr de her yere bayilik isteyenler arasınlar 0541 894 94 29 arasınlar ciddi olanlar arasınlar

isimsiz
isimsiz | 16 Temmuz 2009, saat: 12:50

loto ve iddaa makinelerini devreden veya kiraya verenler lütfen arasın bolu veya ankara olabilir tlf.5444643566

Emre
Emre | 15 Temmuz 2009, saat: 17:00

İstanbul Aksarayda Kurulu iddaa bayiligimizi iş değişikligi nedeniyle devir ediyoruz.ilgilenenler mail atabilir ( thyemre@yahoo.com ) .Ciddi düsünenler telefon numarası bıraksın aratırım.İşyeri gayet güzel durumda . Geniş bir Ofis kısmı bile var Gelecek olan arkadaş çok rahat eder.85 bin ytl ye Dükkanı Devir ederim.Kazancı iyidir sadece yaz ayında 1,5 ay iş olmaz oda tatile sayılır.Mekan güzel Çevresi güzel 5 tane kahve ve 1 tane Çay bahcesi var Lig zamanı güzel iş oluyor.Devir hakkıda çıktı.Eger baska semte ben makinayı taşıycam diyen olursa onuda taşıtırız.İlgili arkadaşlar mail bekliyorum ( thyemre@yahoo.com )

Emre
Emre | 15 Temmuz 2009, saat: 16:59

İstanbul Aksarayda Kurulu iddaa bayiligimizi iş değişikligi nedeniyle devir ediyoruz.ilgilenenler mail atabilir ( thyemre@yahoo.com ) .Ciddi düsünenler telefon numarası bıraksın aratırım.İşyeri gayet güzel durumda . Geniş bir Ofis kısmı bile var Gelecek olan arkadaş çok rahat eder.85 bin ytl ye Dükkanı Devir ederim.Kazancı iyidir sadece yaz ayında 1,5 ay iş olmaz oda tatile sayılır.Mekan güzel Çevresi güzel 5 tane kahve ve 1 tane Çay bahcesi var Lig zamanı güzel iş oluyor.Devir hakkıda çıktı.Eger baska semte ben makinayı taşıycam diyen olursa onuda taşıtırız.İlgili arkadaşlar mail bekliyorum ( thyemre@yahoo.com )

isimsiz
isimsiz | 15 Temmuz 2009, saat: 09:51

AYDIN MERKEZİNDE SATILIK İDDİA MAKİNASI ARIYORUM 05384189039 DOLANDIRICILAR UZAK DURUN DÖVERİM

isimsiz
isimsiz | 15 Temmuz 2009, saat: 09:50

aydın merkez iddia makinası arıyorum 05384189039 dolandırıcılar uzak durun üzerim sizleri

isimsiz
isimsiz | 15 Temmuz 2009, saat: 09:50

aydın merkezinde iddia makinası arıyorum ilgilenenler arkadaşlar 05384189039 05055353293 ciddi olanlar arasınlar dolandırıcılar es geçsin döverim

isimsiz
isimsiz | 10 Temmuz 2009, saat: 15:57

tr de her yere bayilik isteyenler 0541 894 94 29 arasınlar ciddi olanlar

isimsiz
isimsiz | 10 Temmuz 2009, saat: 15:56

tr de her yere bayilik isteyenler arasınlar 0541 894 94 29 arasınlar ciddi olanlar arasınlar

isimsiz
isimsiz | 10 Temmuz 2009, saat: 15:55

tr de her yere bayilik isteyenler arasınlar 0541 894 94 29 arasınlar ciddi olanlar arasınlar

isimsiz
isimsiz | 10 Temmuz 2009, saat: 15:53

tr de her yere bayilik isteyenler arasınlar 0541 894 94 29 arasınlar

isimsiz
isimsiz | 10 Temmuz 2009, saat: 15:52

garanti bayilik almak isteyenler arasınlar 0541 894 94 29 bekliyorum

akdağ
akdağ | 09 Temmuz 2009, saat: 23:51

arkadaşlar bana idda bayiligi alacak veya verecek arkadaş arıyorum ama parayı imza attıktan sonra veririm ilgilenen arkadaşların beni araması ricam ama lütfen önce para diyecek arkadaş lar aramasın imza anında para saygılarımla 0532 608 41 24

isimsiz
isimsiz | 04 Temmuz 2009, saat: 16:05

İstanbul avrupa yakasında bayilik devredecekler eklesin lütfen
makina çıkartırım yada al makineyi istediğin yere kur gibi şeylerle ilgilenmiyorum. hazır kurulu düzen bayiler eklesin görüşelim ....

hiv50@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 25 Haziran 2009, saat: 19:27

Arkadaşlar bayii mizi devrediyoruz ciddi olanlar irtibata geçsinler. sinsin_66@hotmail.com istanbul içi devirler aynı şehirde oluyor sadece...

isimsiz
isimsiz | 23 Haziran 2009, saat: 21:47

ŞİKAYET ETSEM OLURMU ACABA BANADA GECEN PARAMI 1 HAFTA BEKLETTİLER.

isimsiz
isimsiz | 23 Haziran 2009, saat: 10:50


haklısın dostum.gecen 500 bi para aldım iddadan 3 tane bayi gezdim para ödeyemediler kasada 500 deyil 300 verecek para yok para yok diyorlar.demekki iş yapmıyorlar.sinirlendim onlara şu anda internetten oynuyorum kazandımmı para anında hesapta ister oyna ister banka hesabına yatır.sakin ortam etkilenmiyorsun istediğin an oynuyorsun.internet daha iyi.

isimsiz
isimsiz | 23 Haziran 2009, saat: 10:46

BEYLER KİMDE PARA VAR Kİ İDDAA OYNASIN MİLLETİN CEBİNDE PARAMI KALDI.VATANDAŞIN CEBİNDE 50 LİRASI VAR.NE KADARINA İDDDAYA VERECEKKİ.10 LİRALIK 5 LİRALIK 1 LİRALIK OYNUYO.500 KİŞLİ 5 LİRALIK OYNASA 2500 LİRA YAPAR.AYDA 10,000 YAPAR COK PARASI OLAN ZATEN BANKA HESABI OLAN ODA İNTERNETTEN BİLYONERDEN YADA NESİNE DEN OYNUYOR.

isimsiz
isimsiz | 22 Haziran 2009, saat: 13:13

SİTEDE ZANDEDERSEM 5,6 TANE İDDAA MAKİNASI VERİLİR DİYE AYRI AYRI İLAN GÖRDÜM.BİZ YANLIŞ YEREMİ BAŞ VURUYORUZ.AYDA 3 ER TANE MAKİNA VERSELER 20 MAKİNA YAPAR YILDA 240 MAKİNA YAPAR GELEN MAKİNA TÜRKİYEYE ZATEN 200 O ZAMAN SPOR TOTOYU KAPASINLAR.

isimsiz
isimsiz | 22 Haziran 2009, saat: 12:29

İddaa bayiiliği verilir :)))) spor toto nette pazarlama yapıyor anlaşılan arkadaslar para kaptırmayın boyle tiplere millet kıcını yırtıyor adam 75 bın e bayılık verılır dıyor komik:)))

isimsiz
isimsiz | 22 Haziran 2009, saat: 11:38

banka teminat , makina parası bütün masraflar dahil 75 bin tlye Türkiye'nin heryerine 250 metre mesafe kuralına uyarak iddaa bayiliği verilir.İlgilenenler ve CİDDİ olanlar karamantwo@hotmail.com adresine mail atsınlar. (msn yoktur sadece mail)

isimsiz
isimsiz | 21 Haziran 2009, saat: 18:50

Arkadaşlar


ildışına makına cıkarılamıyor. Buna istinaden istanbul il sınırları içinde makınemı devredeceğil inanın acil ve hemen yapmam lazım isteyen ve ciddi olan varsa sinsin_66@hotmail.com adresınden iletişim kurabılır.Almak isteyen arkadaşlar devır yasaldır.Lütfen ciddi ilgilenen ler irtibata geçsinler....

isimsiz
isimsiz | 21 Haziran 2009, saat: 11:43

lütfen il sınırlarını aşıpta devir alan varsa yazsın ben de merak ediyorum alan varmı.

isimsiz
isimsiz | 21 Haziran 2009, saat: 11:36

ARKADAŞLAR DEVİR İMKANI VAR.AMA İL SINIRLARINDA BUNU HERKEZ BİLİYOR.İL SINIRLARINI AŞMANIN BİR. YOLUNU BİLEN VARMI.PÜF NOKTASI VEYA BEN YAPYIM DİYEN VARSA ANLATSIN BİLELİM.

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 20:25

Onlar eskıdendı yenı kanun gereği noter huzurunda cekılişle bır gun 35 bın usd dıyorlar sonra 30bın dıyen var anlayacagın sıkıntılı iş hem zamanı bellı değil konusulmus ve arastırılmıstır.ve bu gıbı kımselerın zaten kolluk kuvvetlerı gereklı arastırmalarınıda yapıyor.ondan herkez istedıgı yolu secebılır ama kımse kımseye para kaptırmasın.Uyarıları dikkate alsın ya noterde cekişile cıkmasını bekler ya devır alır yada bu şekılde yazanların arkasına takılır seçim kendisinin dusunen arkadasların.tartışma ıcın değil dusuncemı yazdım sadece.Lütfen tartışmaya cevirmeyelım.

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 20:18

Burda kimse kimseyi dolandırmaya çalışmaz. Kimse o parayı bana bayilik vericek diye eline saymaz kimsenin. Eğer birileri ben makina alabilirim diyorsa demekki alabiliyordur. Bu işten karı olmasa yapmazlar. Ankarada tanıdığın vali emniyet müdürü spor totoda üst düzey yetkili milletvekili vs. varsa (noter huzurunda) bayilik alabilirsin demektir. Demekki alanlarında böyle bir imkanları var ki alabiliyorlar. Ne diyelim kader utansın.

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 18:21

iddaa bayimi devredeceğim istanbul<il sınırları ıcınde resmı devır yapıcam yapmak ısteyen arkadaslara her turlu yardımı yapacagım sinsin_66@hotmail.com mail adresım iletişime gecebılırler

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 18:04

makina verecez dediler 2,3 adet msn vardı giriş yaptım 60,bin 100 bin istiyorlar 16300 dolarda spor toto alıyor 100 ila 120 arası gidip geliyor hani dükkanı icinin düzeni en az 140 150 000 tl aptal olmayın akıllı olun hemde aylık 10- 15 makina taktıklarını söylüyorlar .spor toto ne yapıyor o zaman onlar ayda 15 20 makina verse 3 kişi olsa ayda 60 makina yapar yılda 700 makina yapar. zaten gelen makina 200 fazla b00 makina nereden gelecek ??????????????????????????????

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 17:53

arkadaşım birşeyler yazmış tam yazamamış.spor toto müdürlüğü açıklama yaptı eski başvuruları silip yeni başvuruların kabul edileceği ve başvuru üçreti cekilişe girmek için diyeyim artık katılım payı olarak 250 ytl vererek herkez cekilişe katılabilecek.makina diğer türlü verilmiyecek.zaten yıllık 200 makina geliyor onuda kimseye yedirmezler ama sizin sağa sola yedirecek paranız varsa bilmem.

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 17:52

BEYLER AKILLI OLUN.SAF OLMAYIN PARANIZI KAPTIRMAYIN.BUNLARA KANMAYIN ARAYIN SİPOR TOTO MÜDÜRLÜĞÜNÜ ARTIK CEKİLİŞLER NOTER HUZURUNDA YAPILAR VERİLECEK MAKİNALAR SAKIN PARANIZI KAPTIRMAYIN.İDDAA MAKİNASINI KİMSE KİMSEYE ALAMAZ.ALSA KENDİNE ALIR.YILLIK 200 MAKİNA GELİYOR.ODA NOTER HUZURUNDA OLACAK CEKİLİŞLE KATILIM PAYI 250 YTL OLARAK .ACIKLANDI .

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 17:43

HERKEZ YAZMIŞ ARKADAŞ İDDDA MAKİNASI VERİLİR VEREN VARSA ALALIM PARAM VAR. MALİYETİ NEDİR 50 Mİ İŞTİYON 20 Mİ İSTİYON VERİLİR VERİLİR KAÇ PARA İSTİYORSUNUZ BU İŞİ, BABANIZIN HAYRINA YAPMIYORSUNUZ HERHALDE İSTEDİĞİNİZİ YAZIN BİZDE ONA GÖRE DÜŞÜNELİM.ARAYINCA 200 BİN İSTEMEYİNDE

İsimsiz
İsimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 17:43

Bütün masraflar dahil 75 bin tl ye iddaa bayiliği alınır. Seastar_msn@hotmail.com
ciddi olanlar iletişime geçsin.

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 17:37

Aylık ortalama 60 bin tl ciro yapan bayiinin karı 3840 tldir . 60 bin tl oyun oynatmışsanız en az 10-15 bin tl de ödeme yaparsınız. Yani 300 tlde ödemelerden kalsa size ortalama aylık 4150 tl net kar kalır. Bunun %20 si devlete vergi olarak gider fakat gider gösterirseniz bu oranı çok çok aşağılara çekebilirsiniz. Size bir tüyo vereyim önümüzdeki dönemde bayiilerin karı %8-%9 arasında olucak. Gözden çıkarın 70-100 bin tlyi pişman olmazsınız.

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 16:26

Merhaba,
İddaa bayiliği arıyorum. Dükkanım var fakat makine arıyorum. Ayrıca devredecekler de bana mesaj atabilirler.
Yetkin Timoçin
0532 569 21 10

isimsiz
isimsiz | 20 Haziran 2009, saat: 09:24

Yazdıklarınızı baştan sona okudum içim kararmadı desem yalan olur.
60 milyar ciro yapan bi yer var heveslendik alalım diyede. şimdi ne düşüneceğimi bilmiyorum... Bu dedikleriniz etki yapar mı yapmaz mı. yada en kötü ihtimal aylık 60 milyar yapsa gideri ne olur? . bayi olan arkadaşlardan gelir gider gibi bi bilgi alsam çok sevinirim. Kirası 600 biraz uygun onun haricinde vergi muhasebe ne biliyim ekstralar konusunda bilgim yok pek. bilgilendirirseniz sevinirim...

isimsiz
isimsiz | 19 Haziran 2009, saat: 13:59

Bayilik almak isteyenler Seastar_msn@hotmail.com adresinden iletişime geçsinler. Ciddi olanlar lütfen.

isimsiz
isimsiz | 19 Haziran 2009, saat: 01:21

1 hatan yazılanları düzgun okumamam
2 intel tech değil inteltek ( ciddi bır konuda tartısıyoruz)
3 asada sacma sapan yorumlar yazan bır zat mevcut ya onun kendı bır kuyruk acısı var milletin kafasını bulandırıyor.
4 10 tane daha versın arkadasım sanal bayilik turkıyrde bırak ınternetı iddaa bayısı gormemıs yerler mevcut kendı yasadıgınyerle kıyaslama.
5 merak etme 100 tane daha sanal acılsın oyuncu kıtlesı mevcut yerlerde mevcut sekılde herkez oyununu oynuyor.

Her neyse msjlarım alınmıs nasılsa kuyruk acısı olan zat harıcı herkez zaten guzel yorumlar yazıyor ve tartısılıyor tartısılmasıda lazım.

Bu kadar konusmamız yanında oranların dusuklugu ve ms dekı zorlamalar da en kotu yanı tabıkı

iyi akşamlar herkeze

isimsiz
isimsiz | 18 Haziran 2009, saat: 19:10

Yasal bahis yani bizdeki adı ile İddaa sayesinde sadece süper lig değil tüm spor kulüplerinin kasasına ciddi miktarlarda para girişi sağlanmaktadır.kulüplere destek olunmaktadır. Ayrıca gerek vergi ödemeleri, gerekse topumdaki bazı kuruluşularada ciddi yardımları bulunmaktadır. Engelliler, lösemi hastları vs. v.s.. Sadece oranlar yüksek diye yasal olmayan yabancı ortamlardan bahis oynamamız bu tip toplumsal olaylarıda kötü etkiler.. Türk spor kulüplerinin kasasına daha az para girmesini sağlar..
Ben birde bu yönüyle değerlendirmenizi isterim. Tabii anlayana. .

isimsiz
isimsiz | 17 Haziran 2009, saat: 12:47

yaw neyi anlamamakta direniyosun. Bu saydığımız web siteleri falan devreye girdiğinde yasal olarak girecek . Spor toto oranları belirlesin bişe dediğimiz yok ki buna.. Bahis büyüyecek diyosun evet büyüyo işte türkiyedeki mevcut 2 siteyi en az 10 site yapacaklar. Bu da ne demekk bahis sektörü büyüme sürecinde şekilde değiştirecek..
ulen bi bilyonerin yaptığı ciro 100 bayinin cirosuna bedel .. e bi kaç tane daha yasal site kurulurda bunlar cirolarını arttırmak için pazara inmezler mi ? ?
e böylece mevcut bayilerin cirolarıda düşmez mi.. yaaw hala yasalmış değilmiş . Bilmem intel tech miş tek lisans alan .. bunlara bişe dediğimiz yok kardşim tekrarlıyorum ama yeni sürecide göz ardı etmek istemenizi anlamıyorum ..

isimsiz
isimsiz | 17 Haziran 2009, saat: 11:50

Arkadaşım zaten inteltekte sadece lisans sabıt bayılık lısası oranları toto belırler ve o oranlar uzerınden bılyoner nesine veya temınatını veren şirketler.yanı kımse kafasına gore oran belırleyıp oyun oynatamaz yazının pragraflarında belırlıdır bu okumadıgın anlasılıyor.
Yabancı bahis şirketleri Türkiye de yasal değil dir.Kanunları okuya bilirsiniz.Oynanıyormu evet oynanıyor bende oynuyorum.Oynatana yaptırımı mevcut suan oynayana değil ama yenı hazırlanmakta olan taslaga gore oynatan ve oynana aynı kefeye konacak.
Para yatırmada ve almadakı sıkıntıları hepımız bılıyoruz yarın daha da zorlanıcaklar.

Yanı kısacası su oyun devlerın spor totonun toto nun ANA BAŞ BAYII inteltek sanal bayıı Türkiyede şartları yenıne getıren temınatını veren ve kazancı uzerınden vergısını veren şirketler.

elma ile armutları karıstırmayalım lütfen.Kimsenın elinde birsey patlamıyor patlayan ve kuyruk acıları olanlar veya bılmeyenler karalamaya calısıyor.bahis sektoru buyuyen bır sektordur kımse yıde oldurmez oyun sahıbı.

isimsiz
isimsiz | 17 Haziran 2009, saat: 11:43

BEYLER BU DEVLER KENDİ SİSTEMLERİNİ KURUNCA 3-5 MACIDA KENDİ İSTEDİKLERİ SONUCA GETİRİP YERLİ MAÇLARDAN NE PARALAR ALIRLAR.NE DOLAPLAR DÖNER.

isimsiz
isimsiz | 17 Haziran 2009, saat: 11:40

ARKADAŞ SENİN YORUMLARINA KATILIYORUM.TEKNOLOJİ ÇOK HIZLI BİR ŞEKİLDE İLERLİYOR.ZATEN PARAYI BASANLARINDA PARASAL SIKINTISI YOK.BU SÜREÇ BAŞLADIĞINDA VATANDAŞ NE YAPSIN İDDAA MAKİNASINI CEP TELEFONUNUN MENÜSÜNDEN OYNAR.1TL 3 TL OYNAYANLARLADA MAKİNA PARA TOPLAMAZ.OLAN GENE MAKİNA SAHİPLERİNE OLUR.

isimsiz
isimsiz | 16 Haziran 2009, saat: 18:03

Amcaoğlu sen epey bi dolmuşsun baksana destan döktürmüşsün :) ama unutuyosunuz sanırım yabancılar zaten bu işte değillermi. Hemde yasal olarak. O tek lisans verilir oda intel tech firmasında diyen arkadaş bi cevap versin bakim bana .. yada bilyoner.com kuruluş yapısını anlatsın.. Sanki yurt dışı pazar bu işe türkiyede hiç girmemiş gibi konusuyosunuz. herşeyi boşverin rakamlarla konusalım.

bilyoner yıllık cirosu 300 milyon tl.Sen ne konusuyosun !!! ee pekki şimdi Spor toto internetten halihazırda yasal zeminle oynatmıyomu ? ?.. şimdi de daha fazla site kurulsun istiyolar. Neyi kabullenmiyosunuz.. Ayrıca bu siteleri açıcaklar spor camiası içinden çok baba adamlar(Saadettin saran, Şansal büyüka). Bunlar bu işe girerde sağlam ciro yapmazlar mı ? . Bunun için çalışmazlar mı ? . ÇOK AMATÖRCE DÜŞÜNDÜĞÜMDE BİLE NE BİLİM İLK OLARAK HANİ LAPTOPTAN TUT CEP TELEFONUNA KADAR KAMPANYA YAPIP MÜŞTERİ ÇEKMEZLERMİİ ? ?

Bunlar tamamlandıktan sonra bayilerin işleri çok zor..

isimsiz
isimsiz | 16 Haziran 2009, saat: 08:40

beyler siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz yazmıssınız uzun uzun hepsini okudum.bana ne milletin kazancından ben kendi kazancıma bakarım.ben iddaa oynuyorum.iyi de basıyorum.net üzerinden yurt dışı sitelerden oynuyorum .oranlar yüksek 3 mac yapıp sağlama oynuyorum.türkiyedeki oranlar düşük bu türkiyede oynanıyormu oynanıyor gerisi beni alakadar etmez.ben oranlara bakarım.

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 23:52

Yazmayım diyorumda bilip bilmeden herkez yazıyor.

Arkadaşım bak şimdi sabit ihtimallı bahis ihalesi 10 senelık ıhaleye cıktı ve spor toto dan inteltek firması aldı.bu lisans 1 firmaya verıldı ve 2 fırmanın alma sansı yok şartname ve cıkan kanun bu şekıldedır.Yanı yurt dısı bahıs fırmaları gırecek olayı a dan z ye yalan sen gazatelerde okudugun haber uzerıne verıp verıştırıyorsun hatta sen ilk zamanlarda gene buraya ınsanların aklını karıstıracak yazılar yazdın.

Ilk once sunu bır unutma ihale 10 senelık ve inteltek aldı .Türkiyede sabıt ıhtımallı bahıs oyununu spor totoya baglı inteltek oynatır.
İkinci konu evet yurt dısı sıtelerı oynatmak ıstıyor bende oynuyorum fakat yurt dısı sıtelerını hem engellıyorlar hemde daha buyuk yaptırımlar getıyorlar yanı burdakı pazara resmı olarak gırme sansları sıfır.Burda vergı mukellefı olan ve bellı bır alt yapısı olan ve temınatı olan 6 7 fırmaya sanal bayılık verıyorlar.Evet onlarda kım onu acalım onlarda spor toto ya baglı sanal bayı yanı kendı oranlarını belırleyemez mac ekleyıp cıkaramaz sabıt bayılerle aynı sekılde sadece onlar netten oynatır sabıt bayılerde kendı yerınden.
Yok yurtdısıymıs yok oymus buymus yalan o kadar karalamaya meraklı ısen ac kanunu ve lisans sözleşmesını oku.
Devlet vergı aldıgı ve bır cok egıtım ve toplumun temel dıreklerı olan çocuk esırgeme kurumu vs yerlere gıden paralar var ıken yurt dısındakı adam geldın yuksek orandan oynatır vs paraları alır olayı yalan.
O kadar iyi bılıyorsunda neden şartname ve kanunu okumuyorsun.
Evet 4000 bın bayıı yı 6000 bın yapacaklar.Yangın var gıbı yazıyorsunuz 10 senelık ıhalede 10 sene ıcınde 4000 bın bayıı 6000 bın e cıkacak.Yanı hepsı yarın verılmeyecek.Herkez akıllı onlar aptal değil arkadasım 10 sene ıcınde dagıtımı yapılacak bayıler ve anadoluda bayıı olmayan yerler mevcut ılk oralara verılecek dıkkatını cekerse bayııler sadece kendı il sınırları ıcınde devredılıyor burdan bır yola cık bakalım.
Seyyar bayiilik evet verılecek kasaba koyler de olmayan yerlere ulasmak ıcın F1 de oynanması ıcın stad larda bayıı yok oynanması ıcın cunku yarın oburgun canlı bahısler gelecek.
Düşünün bakalım senın sabıt bayıın var adam seyyar bayı gelmıs senın dukkanın yakınında iş yapıyor ne yaparsın adamın agzını burnunu kırarsın sence buna izin verırlermı vermezler seyyarlıkların daha zamanı var talep alırlar uygulama zamanı var.Yanı tek bu konuları sen dusunmuyorsun.
Arkadasın bırı hesap yapmıs 40 ay demıs ama yanlıs yazmıs ılk etapta bayıı alırsan 1000 usd tasıma yok<16300 usd senın paran ıcerde kalıyor.3300 usd sı makına termınal temınatı 13000usd haftalık oyun oynatma karsılıgı limit temınatın senın paran.10000 usd jıbe bu tartısılır olumlu olumsuz yorum yapılmaz ( çok para ) yazık.Ve devredene verılecek para bugun bır ıs yapmak ıstesen bıle zaten bu malıyetlerden asagı bır iş kuramazsın, ve 16300 un ıcerde dersenkı cebımde olmayan parayı ne yapayım ama adamda aptal değil 20 bın karsılıgı senden bunu talep edıyor bastan patlatan olmus.
Dersenkı herkez bır fıat ıster 100 bınde 10 bınde o kendı bılecegı iş.
Sen burda marka değeri olan ve Devletin resmıı ve yasal bır kurumunu bu şekılde karalayamazsın araştırmadan bilmeden.

Dersen ki oaranlar evet düşük ama aşagıda övdüğün net sıtelerının malıyetı olmadan vergı vermeden para kazanmasına sesın cıkmıyor.Burda vergı ve katkı payları mevcut.Evet düşükmü şuan surunuyor onunda nedenı var risk yonetımı ihale yenı yapıldıgından kasasını yapıyor risk için hatırlayın bır gecen şubat ayında oarnlar nettende yuksektı neden 3 hafta oyleydı?

Cunku yenı ıhale mart ayında baslayacaktı ve eskı gecıcı ihale 1 martta bıtıyordu kasada para vardı rahattı rısk azdı ve oranlar yuksektı o zaman arastırdınızmı bu konuyu? Bugun dusuk cunku bu oyun havuz oyunu değil sabıt ıhtımallı bır oyun ve havuzdakı paraya ortak değil kımse herkez kazanacagını kendı belırlıyor ve bu rısk ıcın bellı kriterler mevcut onları yapıyorlar bakın yenı sezonda oranlar daha normal olacak.Ve unutmayınkı bu oyun yasal olarak TÜRKİYE de 4 5 senedır oynanıyor.Kendınız gıbı sanmayın herkezın anadoluda bayııyı bırakın ınternet yok daha bazı yerlerde.Sonuc olarak Devlet vergısını aldıgı ve kar ettıgı yenıde ıhale ıle 10 sene satısını yaptıgı yere yurt dısından ordan burdan kımseyı sokmaz senın gıbı felaket tellah ları sadece konusur.

İnanmayan lar resmı gazeteden ve belırlı sıtelerden dedıklerımı arastırabılır kanunlar şeklini çizmiştir olayın.
Bu karalamayı yapan arkadas zaten daha asagıdada bellı yazılar yazmıs ve arkadaslar bayıı olanlar onun bu yazdıklarını çürütmüştür.Kendısı araştırmadan kulaktan dolma ve yanlış bılgıler vermektedır.
Herkeze saygılar

Bu arada ne bayyıyım nede alıcı nede satıcıyım sadece bu işi araştırmıs ve takıp eden bırıyım.Çünkü İş buyuyor buyumeye devam edecek.

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 15:42

İstanbulda kurulu düzen iddaa bayiliği arıyorum ilgilenenler eklesin
hiv50@hotmail.com

Yaw korkutmayın bizi :):) niyetleniyoruz bi bayilik alalım diye :)

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 15:38

bırakın 50. 000 istemeyi üstadım burada 150,000 isteyen bile var.

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 15:36

vatandaşın biri makinamı devredeceğim.50.000 istiyorum demiş. 5000 bine dükkan bulup masraf etsek dahi.toplam 50,000 hava parası verdsik.
10.000 dolar yani 16000 tl falan idddaya hava parası verdik. 1000 dolar devir icin nakil için gitti .16300 dolar intertek aldı.43000 tl falan 5000 dükkanın masrafı dedik şöyle böyle 100,000 tl bize kalan 13300 dolar var tabi yani 80.000 cöpe hava parası.ayda 50,000 ciro yapsan 3,150 para kalır. 1000 dükkana gider.2000 tl sana kalsa 40 ay yapar 40 ay sonrasını görebileniniz varmı.

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 14:33

İstanbulda kurulu düzen iddaa bayiliği arıyorum ilgilenenler eklesin
hiv50@hotmail.com..

Yaw korkutmayın bizi :):) niyetleniyoruz bi bayilik alalım diye :)

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 14:12

HAKLISINIZ ZATEN ŞİMDİDEN ETKİLERİ BAŞLADI GİRİN SİTELERE BELKİ 200 ADET DEVİR ETMEK İÇİN BEKLEYEN KİŞİ VE MAKİNA VAR.

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 14:09

ORANLARI BOŞVERELİM ARKADAŞLAR BEN YURTDIŞI SİTEYE ÜYEYİM OYNUYORUM TEK MAÇ OYNUYORUM İDDAANIN 1,15 VERDİĞİ ORAN BİZDE 1,35 MACIN İKİNCİ YARISI DAHİ GİRİP OYNAYA BİLİYORUM.

isimsiz
isimsiz | 15 Haziran 2009, saat: 14:05

ARKADAŞLAR İDDAA BU SENE SANAL BAYİYİ 10 CIKARACAĞINI .4000 ADET OLAN İDDAA BAYİSİNİ 6000 BİNE CIKARACAĞINI 2000 ADET GEZİCİ BAYİ AÇAÇAKLARINI SPOR TOTO MÜDÜĞLÜĞÜ ONAYLADI .DEVİR HAKKI CIKARDILAR.SENEYEDE BAKALIM NELER CIKARACAKLAR.ZATEN TÜRKİYEDEKİ ONANLARIN DÜŞÜKLÜĞÜNDEN HERKEZ ŞİKAYETCİ EĞER YURT DIŞI BAHİS SİTELERİNDEN BAZILARI ACIK EĞER TAMAMEN ACILIRSA İDDAA MAKİNANARI AYLIK 5000 DEN FAZLA CİROYU ZOR GÖRÜR.MAKİNASI OLAN DAHİ YURT DIŞI SİTELERİNDE OYNAYACAK

isimsiz
isimsiz | 14 Haziran 2009, saat: 16:34

Şimdi görelim bakalım benim bayim taksi plakası eeder diyenleri :)

isimsiz
isimsiz | 13 Haziran 2009, saat: 21:24

dostum dediklerini bende duydum.kıbrıs ta oturan arkadaşım var orada oynuyorlarmış oranlar çok yüksek neredeyse 5 maçta 2 katına çıkıyor.türkiyede bu pazara girecek sitelerden bazılarınında türkiyede oynatacağını bende duydum.eğer o oranlarla türkiyeye girerlerse.10 basan iddaadan 50 alırsa o siteden oynayan 100 alacak iddaanın cazipliği kalmayacak.

isimsiz
isimsiz | 13 Haziran 2009, saat: 21:19

1 sene sonra iddaa neredeyse makina alan yokmu diyecek net üzerinden yurtdışı siteler çoğalacak çünkü türkiye üzerinden oynanması için mahkemeyi kazanacaklar oranlar yüksek. kimse gidipte iddaa makinasından oynamıyacak bu oranlarla.net üzerindende.idddaa şirket sayısını 10 cıkaracağını acıkladı makina alamadım diye boşuna üzülmeyin netten oynatırsınız.şirketler iddaa nın verdiği %6,35 karıda verecek.

isimsiz
isimsiz | 13 Haziran 2009, saat: 12:41

Türkiye'de sanal bahis pazarı giderek büyüyor. 6.5 milyar dolarlık yasal bahis pazarının yüzde 13'üne ulaşan online bahis için iş dünyası da spor dünyası da sırada. Sadettin Saran, Spor Toto'ya başvurduğunu açıklarken Doğuş Grubu başında Rıdvan Dilmen'in bulunduğu bir şirketle pazara girmeye hazırlanıyor. Ünlü televizyoncu Şansal Büyüka da benzer hazırlık içinde

Referans Gazetesi'nin haberine göre; Geçim zorluğu ve köşeyi dönme umudu ile Milli Piyango, İddaa ve at yarışı gibi alanlarda şansını deneyen milyonlar için yeni bir "umut kapısı" açıldı: Sanal şans oyunları.
İnternet üzerinden oynanan bahis oyunları, kısa sürede 6.5 milyar TL'lik sabit ihtimalli ve müşterek bahis oyunları pazarında yüzde 13'lük bir paya ulaştı. Şu anda sadece Doğan Grubu'na ait olan nesine.com ile Çukurova Grubu'na ait Demir Toprak ve Yunan şirketi Intralot'un ortak kurduğu bilyoner.com'un aktif olarak yer aldığı sanal bahis pazarından pay almak isteyen Türkiye'nin önde gelen şirketlerinden spor dünyasına kadar yüzlerce yatırımcı sıraya girdi.
Saran Holding, Spor Toto'nun sanal bayilik hakkını aldığını açıklarken Doğuş Yayın Grubu Rıdvan Dilmen'in başında olacağı bir şirket kurarak Spor Toto'ya başvuruda bulundu. Maraton'un yapımcısı ve yorumcusu Şansal Büyüka ve oğlu Hazar Büyüka misli.com ile önümüzdeki günlerde sanal dünyaya adım atacak. Spor Toto'ya başvuruda bulunan yatırımcılardan birinin de Esas Holding olduğu belirtiliyor.

önder
önder | 08 Haziran 2009, saat: 11:02

iddia bayisi nasıl olabilirim

isimsiz
isimsiz | 08 Haziran 2009, saat: 09:09

mrb mersinde sabancı lisesi civarı ana yol üstünde 175 m2 işyerim var iddia bayiliği almak için bütün genel şartlara uygunum. tek eksik bayilik almak bayilik almakta yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa beni aramalarını rica ediyorum. günahım neyse helalleşiriz. 5434861095

isimsiz
isimsiz | 08 Haziran 2009, saat: 09:09

mrb mersinde sabancı lisesi civarı ana yol üstünde 175 m2 işyerim var iddia bayiliği almak için bütün genel şartlara uygunum. tek eksik bayilik almak bayilik almakta yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa beni aramalarını rica ediyorum. günahım neyse helalleşiriz. 5434861095

isimsiz
isimsiz | 08 Haziran 2009, saat: 01:20

iddaa bayilği almak istiyorum yardımcı olacak arkadaşa gereğini yapacağım beni telefondan veya meil adresinden irtibata gecebilirsiniz 5332507767

isimsiz
isimsiz | 07 Haziran 2009, saat: 14:00

İstanbuldaki iddaa bayiimi devrediyorum.Acildir almak isteyen arkadaş var ise hakanoz1973@hotmail.com irtibata geçebilirler.

Kendi yerinize kurabılırsınız 250 metre mesafesı kuralına uyarak.
ilgilenenler irtibata gecerse sevinirim.

isimsiz
isimsiz | 07 Haziran 2009, saat: 03:37

antalya merkeze iddaa bayiliği almak istiyorum yardımcı olan arkadaşa gerekli iyiliği yaparım 5332507767 veya arifafsin07@hotmail.com arayın görüşelim

isimsiz
isimsiz | 07 Haziran 2009, saat: 03:26

iddaa bayiliği almak istiyorum antalyaya yardımcı olacak arkadaşa gereğini yaparım arifafsin07@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 06 Haziran 2009, saat: 18:57

Arkadaşlar bahsedilen konu zaten spor toto trarafından yapılmaktadır. Ama iddaa bayileri bü türlü kabullenemiyolar sanırım. Şöyleki
200.000 USD katılım bedelli, ve yeterlilikleri uygun görülen web siteleri bahis için hazırlanacaktır.Bilyoner ve nesine gibi spor totoya bağlı kuruluşlar olacatır. bunun ihale şartlarını inteltek ile görüşerekte öğrenebilirsiniz.. Aşağıda bundan bahsetmişler zaten..
Türkiyede bahis sadece sokağınızdaki bayilerden yada lisans verilmiş internet sitelerinden oynanmamaktadır.Bunu herkes bilmektedir ve yüksek oranlı maçlar olsun, live bet, yada ne bilim tek maça oynanmaktadır. Buna spor toto yada herhangi bir ihale yada olusturulmuş konsisyum karşı çıkamaz. İnsan istediği yerden bahis yatırabilir... saygılar.

isimsiz
isimsiz | 06 Haziran 2009, saat: 16:31

ARKADAŞLAR İDDAA OYNATABİLMEK İÇİN PARAYI HESABA ÖNCEDENMİ YATIRACAZ OYNATTIKTAN SANRA 6,35 LİK KAZANCI DÜŞÜP ONUMU YATIRACAZ

isimsiz
isimsiz | 06 Haziran 2009, saat: 16:28

ARKADAŞLAR İDDAA OYNATABİLMEK İÇİN PARAYI HESABA ÖNCEDENMİ YATIRACAZ OYNATTIKTAN SANRA 6,35 LİK KAZANCI DÜŞÜP ONUMU YATIRACAZ

isimsiz
isimsiz | 05 Haziran 2009, saat: 23:37

Sen önce ne sormak istediğini yazabıl sonra tenkıt et.Gerekli acıklama yapılmıstır ve sabit ihtimalli bahis ihale lisansı sadece bır şirkete verilmiştir.Oyunun sahibi spor toto teşkilatıdır onun Baş bayisi inteltek firmasıdır 2 bır şirkete lisans verilemez ihale yapılmıştır.Oranları sportoto belirler başka bır şirket girip oran belirleyıp oyun oynatamaz.Cahilce şeyler yazma buraya yazacaksanda ne sormak istediğini düzgün bır sekılde sor derdını anlat yanı....

isimsiz
isimsiz | 05 Haziran 2009, saat: 21:27

Bilmediğim şeyler mi bunlar Yaw iddaa secerisinden yada seyyar bayilikten bahseden mi oldu ? ne anlatıyosun ?
Demek istediğim resmi olaarak 2 web sitesinden oynatılan şans oyunları 10 siteye tamamlanacakmış. Sorum bu noktada başlıyo.. Bwin gibi dünya devleri bu pazara girip iddda terminali gibi yasal bi şekilde ufak terminaller yerleştirebilecekmiş. Dolayısıyla yüksek oran,tek maç,canlı anında bahis tarzı bahisleri bu terminaller sağlayacakmış..
Yani mevcut iddaayı düşünün sistem aynı.
Yanına bide böle bi terminall..
bana kalkıpta seyyar bayilik falan anlatmayın. BÖle bişey hakkında bilgisi olan varsa yazsın lütfen.. Ağzı olan değil bilen konuşsun. Bu iş safsatamıdır. yoksa gerçekmidir ?

isimsiz
isimsiz | 05 Haziran 2009, saat: 19:18

Arkadaşım iddaa ihalesi yeni yapıldı 10 senelik inteltek firması aldı.İlk ialede 4000 sabıt bayılık vardı yenı 10 senelık ihalede 10 sene içinde 2000 bayilik daha verilecek noter huzurunda cekilişle.Herkez seyyar bayilik olayı tutturmus gıdıyor.seyyar bayiler anadoluda bayıı olmayan yerler f1 pisti vs gıbı yerlerde kullanılacak onunda işleme ne zaman gececeği belli değil.bu olay fısıltı olayayı değil bakın ihale şartnamesinde hepsi acıktır.Bayilik alma olayı 2 turlu oluyor istersenız devir alıyorsunuz istersenız sıraya gırıyor istanen sartları yerıne getırıyorsunuz ve 40 bın kısı ıcınden size cıkmasını beklıyorsunuz.

isimsiz
isimsiz | 05 Haziran 2009, saat: 16:20

Arkadaşlar bilgisi olan varmıdır. Bi sistemden bahsediyolar seneye yeni ihale süreçleri varmış ve tek maç için terminal gibi bişe dağıtılıcakmış. yasal mı olur bilmiyorum tabi Bende sadece duydum aslı astarı varmıdır merak ediyorum.. bayileri madur etmesinler yaw.

akdağ
akdağ | 05 Haziran 2009, saat: 00:51

arkadaşlar istanbul k.çekmecede iddaa ikamet etmekteyim iddaa makinası arıyorum bana yardımcı olacak arkadaşlar ararsa memnun olurum 0532 608 41 24

tanerokutan
tanerokutan | 04 Haziran 2009, saat: 13:18

izmir karşıyaka da iddaa bayiliği yapmak istiyorum. devren satılık bayi veya bayilik ruhsatı arıyorum.

tanerokutan@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 04 Haziran 2009, saat: 11:53

Akdağ rumuzlu arkadaş nerde arıyorsun bayiii ist mı ankmı izmirmiz vs vs ?

isimsiz
isimsiz | 04 Haziran 2009, saat: 10:34

İzmir Bornovada 5 yıldır faaliyette olan müşterisi hazır bayimi devretmek istiyorum emekli memur olduğum için yoruldum tek devir sebebim bu ilgilenenlere teşekkür ederim.tlf 0531 633 51 22

akdağ
akdağ | 04 Haziran 2009, saat: 01:04

arkadaşlar satılık veya üzerime cıkacak makinası olan varsa lütfen beni arasın ama not ciddi ve iş bitirici insanlar ve arkadaşlar arasın 0532 608 41 24

isimsiz
isimsiz | 04 Haziran 2009, saat: 00:55

iddaa_@msn.com adresindne iddaa bayiliği için irtibata geçebilirsiniz.

isimsiz
isimsiz | 03 Haziran 2009, saat: 18:48

İstanbulda iddaa makinamı devredeceğim ilgilenen arkadaslar mail atabılırler.
sinsin_66@hotmail.com

isimsiz
isimsiz | 03 Haziran 2009, saat: 14:19

slmlar iddia bayii açmak tam olarak ne kadar para gidiyor...

isimsiz
isimsiz | 30 Mayıs 2009, saat: 09:48

gaziantep yada kilis ilinde devredilecek idea yada sayısal loto bayiliği aranıyor devretmek isteyen ad_love_em85@hotmail.com ulaşabilirler. sayısalın devri olmadığı için anlaşma yoları bulunur

Bahis
Bahis | 28 Mayıs 2009, saat: 01:40

İddaa bayiliği almak isteyenler Trnin heryerine bayilik veriyoruz fakat Kıbrıs üzeri bahis %5 oynattığınızdan % 5 kazanandan alıosunuz iddanın 5 katını alıyorsunuz ve teminatsız tekmaç olasılık fazlalığı ve oran yüksekliği ilgilenenler diabloos_ca@hotmail.com

Bahis
Bahis | 28 Mayıs 2009, saat: 01:39

İddaa bayiliği almak isteyenler Trnin heryerine bayilik veriyoruz fakat Kıbrıs üzeri bahis %5 oynattığınızdan % 5 kazanandan alıosunuz iddanın 5 katını alıyorsunuz ve teminatsız tekmaç olasılık fazlalığı ve oran yüksekliği ilgilenenler diabloos_ca@hotmail.com

Bahis
Bahis | 28 Mayıs 2009, saat: 01:37

Bahis veya iddaa bayiliği açmak isteyenler şartsız şurtsuz teminatsız iddaa oynatabilirsiniz ve üstelik her maça tek bahis yapma oran yüksekliği ve fazla olasılıklı bir bahis ilgilenenler olursa diabloos_ca@hotmail.com ...

isimsiz
isimsiz | 27 Mayıs 2009, saat: 23:20

iiiii

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !